.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار استاندار با مردم شهرستان بهشهر

ديدار استاندار با مردم شهرستان بهشهر جمعه اين هفته انجام مي شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در آخرين روز هفته جاري با مردم شهرستان بهشهر ديدار خواهد كرد.
ملاقات مردمي استاندار و مسئولين استان با مردم شهرستان بهشهر روز جمعه مورخ ۷/۳/۸۹ در محل مصلي اين شهرستان از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز خواهد شد و مردم شريف اين شهرستان مي توانند با در دست داشتن تقاضاهاي خود در محل ياد شده با مسئولين ديدار كنند.
ديدار چهره به چهره با مردم استان در محل مصلي هر شهرستان ميثاق جديدي است كه طاهايي، استاندار مازندران با مسئولين استاني بست و تا كنون در شهرستان‌هاي رامسر، تنكابن و گلوگاه محقق شد.
گفتني‌ست، طبق روال گذشته معاونين و مديران ستادي استانداري، فرماندار شهرستان، روساي بانك هاي عامل استان، مديران كل دستگاه هاي اجرايي استاني و شهرستاني، استاندار مازندارن را در اين ديدار همراهي خواهند كرد.
لازم به ذكر است حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ شهيدان و نيز ديدار با خانواده هاي معظم و مكرم شهدا ، ايثارگران و جانبازان از برنامه هاي ديگر استاندار در اين روز مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمعي از اهالي شهرستان نور 5 خرداد 1389
آقاي محترم! تلاش‌هاي مستمر شما را در بخش فعاليت هاي خانوادگي و اشاعه بند "پ" در آيين نامه مجلس به شما و خانواده محترمتان تبريك عرض مينماييم!!!

جمعي از اهالي شهرستان نور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.